facebook groentwitter groenanbi 1

Misschien ook meehelpen als (oproep)vrijwilliger?

Of u nu incidenteel als oproepvrijwilliger eens wil meehelpen bij het realiseren van een verrassing, of als vaste vrijwilliger structureel enkele uren per maand of per week wil meehelpen, alle hulp is welkom!

We kunnen alle hulp gebruiken van iedereen die zich geroepen voelt zijn zieke medemens een mooi moment, mooie dag, weekend of week te bezorgen.

Omdat we proberen aanvragen uit heel Zeeuws-Vlaanderen te honoreren zoeken we ook (oproep)vrijwilligers in heel Zeeuws-Vlaanderen.

Wilt u zich graag aanmelden of hebt u nog twijfels, mail ons op: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en we nodigen u uit voor een vrijblijvend en informatief gesprek.

Als u zich hebt aangemeld en mee gaat helpen zult u er geen spijt van hebben. Kijkt u maar eens naar de reviews die we krijgen op google. Als u op google "mascura" intypt wordt onze stichting als eerste zichtbaar en kunt u aan de rechterkant van het scherm naast een foto en onze contactgegevens ook reviews vinden.

Schrijf in voor de Mascura Nieuwsbrief