anbi 1facebook groentwitter groenmascura icon

IJzendijke - Rest. Delausanne - Biedt: max.€ 5,= KORTING per rekg.

In Acties 2 downloads

IJzendijke - Rest. Delausanne - Biedt: max.€ 5,= KORTING per rekg.

Sinds 2007 proberen wij aan de vele trends en veranderingen in de gastronomie een eigentijdse invulling te geven. Back to basic, is daarbij ons belangrijkste uitgangspunt. Gasten komen bij ons om te ruiken en om te proeven, maar vooral om te genieten van een eerlijk product. Dat kan een eenvoudige lunch zijn, maar ook een uitgebreid diner op maat. De gezellige inrichting van ons restaurant met zijn intieme hoekjes, maakt ons restaurant zeer geschikt voor een romantisch diner-voor-twee. Een zomers etentje op onze sfeervolle binnenplaats is een belevenis op zich: u waant er zich zonder moeite in de Provence!  Heeft u een familiefeest of jubileum te vieren of moet u een zakelijk diner of lunch organiseren? Ook hier helpen wij u graag om er voor u en uw gasten een geslaagde dag of avond van te maken. Voor een vergadering of privé-diner tot 25 personen, kunt u gebruik maken van een sfeervolle ruimte. Wilt u hier meer over weten? Bel of mail ons! Wij stellen graag een passende offerte voor u op.
Hans Ulijn
Eigenaar Restaurant Delausanne