facebook groentwitter groenanbi 1

Sponsoren en doneren

Wij danken al onze sponsors en donateurs, met name die vermeld zijn onder aan de pagina.

Verder willen wij iedereen danken die ons op welke wijze dan ook steunt of heeft gesteund.

Bedrijven die donateur willen worden; mail ons op: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  en we maken een afspraak met u om te vernemen wat u voor ons kunt doen.

Particulieren die ons willen steunen kunnen een eenmalige gift doen of vriend worden van Máscura.
Selecteer hiervoor de knop:  "Vriend van Máscura"  bovenaan deze pagina. Daar vindt u alle informatie.

Adri gaat de collectebus ophalen die Leon en Tinie Lambert een aantal maanden voor stichting Máscura hadden geplaatst.

Op 20 december 2017 mochten we een mooie cheque met vraagteken ontvangen. Dit na afloop van de viering Imagine, georganiseerd door Kunstkring Heikant m.m.v. PSZ, BS Heidepoort. Muziekvereniging Heikant, Maránta Duo en Tragel Zorg in de voormalige Kerk van Heikant. We zijn erg benieuwd wat het gaat worden !?
De stichting Máscura is door de belastingdienst aangemerkt als een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI).                 Wat houdt dit in? Giften aan een ANBI zijn onder bepaalde voorwaarden aftrekbaar.Kijk voor meer informatie en de actuele tekst op de site van de belastingdienst.     …

Schrijf in voor de Mascura Nieuwsbrief